Vi har samlat allt du behöver, både före och under och efter semestern, i vår app.
När du åker på en charterresa
Här hittar du vanliga frågor och svar om vår app
Varför kan jag inte se min bokade resa i appen?
Om du är ansvarig för bokningen och huvudresenär för resan kontrollera följande:
Om du inte är inloggad med samma e-postadress ska du vid bokning ha fått ett mejl med en länk att välja lösenord. Du kan också du klicka på glömt lösenord här så får du nytt mejl.
Varför kan jag inte se min bokade resa trots att jag är huvudresenär och inloggad i appen?
Om du redan är inloggad i appen och inte kan se din resa, vänligen kontrollera följande:
Om du upplever att du som inloggad inte får upp din resa utan att sidan står och laddar kan det bero på din internetuppkoppling. Vi rekommenderar då att du testar igen när ditt internet har stabiliserats.
Har du efter dessa steg fortfarande problem med att komma in i appen eller se din resa ber vi dig kontakta Vings kundservice på 0771-995 995.
Har du lyckats logga in men inte upplever att din resa syns kan du testa att logga ut och logga in igen.
Vi rekommenderar även att avinstallera appen och sedan installera den på nytt då vissa problem kan ligga kvar trots uppdaterad version.
Varför kan jag som medresenär inte se min resa i appen?
Om du är medresenär på en bokning och inte kan se den, gör följande:
Jag har inget konto/Min sida och är medresenär på en bokning. Hur gör jag för att se resan i appen?
Har du inte ett konto/Min sida hos Ving kan du skapa ett. Efter detta ber du huvudresenären på resa att ge dig tillgång till resan via funktionen "bjud in medresenär" som finns under "bokning och betalning" på Min sida i appen. Huvudresenären anger här mailadressen som du angav när du skapade en Min sida. .
Observera att det i dagsläget endast är möjligt att bli inbjuden som medresenär innan resan är påbörjad.